Thursday, August 18, 2011

BIRTHDAY PRESENT UTK AYISH & AYYAN

Da lama aku nak update pasal bday present 2 beradik nie tp tak terupdate…hehehe…biasalah, memula jer berkobar2 nak berblog tp ada masa rasa malas sgt2…tak bole nak buat apa….

Ok, sebab tiap kali naik keta g ong tai kim, ayish asik minta keta Toyota ( mummy pon pakai myvi jer, dia nak toyota plak...tunggu la besar dulu kan..), aku terpikir la nak beli keta utk dia…tapi bukan keta betul tau…bukan juga keta mainan or keta control yg kecik2 tu…tp keta control yg besar sikit yg dia or ayyan leh naik…

Sbb bday ayish bulan 3, ayyan bulan 6, so, aku ingat gi bli keta tu tgh2 la (dlm bln 4 or 5)…aku tanya jiran aku mana beli keta tu sbb dia ada 2 biji comel2, dia pon btau la tpt yg murah iaitu kat chow kit. If beli kat hypermarket mahal sket.

So, dlm bln 5 aku pon pegi la round2 kat chow kit & nampak 1 kedai yg senang utk parking keta kan, so, pilih kedai tu la….

Nie pic masa kat kedai tu..


Lagi...


Nie video masa tgh pasang jip ngan motor....



Sambil2 tunggu, main tembak2 dulu...

Test2 motor...


Nie plak masa da bawa balik umah...

Roll Bar lom pasag sbb nak bawa balik dr kedai tak muat keta..


Nie plak present tahun lepas2...aku tak ingat bila aku beli....

Da tak cantik sebab handle da patah & penuh ngan sticker Upin Ipin, beli kat Carrefour, Wangsamaju 2009.

Masa g beli 2nd bike, test2 biker lain dulu... awal tahun 2010.

 Inilah dia 2nd biker color merah gitu...bomba kan...

Siap ada topi lagi... 


Bersama BFF Adif & Shameen

Share2 naik...

Sekian....

No comments: